خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم استقلال به دنبال جذب مهاجم تمام عیار| رمضانی یا بلانکو می‌روند اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | برتری بی‌چون‌وچرای توپچی‌ها نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اینتر و ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | شاهکار طارمی ویدئو گل مهدی طارمی به ستاره سرخ بلگراد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | بالاخره پای مهدی به گل باز شد نتیجه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| جشنواره گل‌های زرد ویدئو خلاصه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال | تلاش شاگردان شمسایی برای صدرنشینی

  • کد خبر: ۲۵۱۹۶۸
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
تاریخ و ساعت بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال | تلاش شاگردان شمسایی برای صدرنشینی
تیم ملی فوتسال کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف فرانسه خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی فوتسال، یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف فرانسه می‌رود.

تیم ملی کشورمان در ۲ دیدار نخست خود ۲ برد با نتایج ۷ بر یک برابر ونزوئلا و ۹ بر ۴ برابر گواتمالا کسب کرد و با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۱ در صدر جدول گروه F قرار گرفت.

در سوی دیگر میدان، فرانسه نیز همانند ایران ۲ دیدار نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. خروس‌ها که در رنک ۱۰ دنیا قرار دارند، در بازی نخست خود ۶ بر ۳ گواتمالا و در بازی دوم خود ۷ بر ۳ ونزوئلا را شکست دادند تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۷ پس از ایران در جایگاه دوم قرار بگیرند.

پیروز هر یک از دو تیم در این دیدار به منزله صعود به عنوان تیم صدرنشین از گروه F است و در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم دوم گروه E که احتمالا مراکش باشد، خواهد رفت.

تیم دوم این گروه نیز باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم دوم گروه B که احتمالا تایلند باشد، باید برود.

شاگردان وحید شمسایی حتی در صورت کسب تساوی در این دیدار می‌توانند به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->